close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פנסיון כלבים וחתולים בשבת

מערכת שורשטז אדר א, תשעט21/02/2019

פנסיון כלבים וחתולים בשבת – איך אפשר למצוא ולבחור את המקום הטוב ביותר

תגיות:
החלטתם לנסוע לנופש בסופשבוע, יש לכם אירוע גדול ולא תהיו כל השבת בבית, מתככנים לבלות את השבת באזור מרוחק? אם יש לכם כלב או חתול, אתם בוודאי שואלים את עצמכם מה אתם יכולים לעשות איתם, בזמן שאתם לא נמצאים בבית והתשובה היא – פנסיון לחתולים וכלבים.

אפשר לחפש חברים, בני משפחה, שכנים שישמרו על הכלב או על החתול, ידאגו להוציא אותם ולתת להם אוכל ושתייה, אם אתם מתגוררים בבית פרטי והוא מאובטח ברמה מספקת, אתם תמיד יכולים לבדוק את האופציה להשאיר להם פתח דרכו הם יכולים לצאת החוצה לעשות את הצרכים
שלהם ולחזור פנימה.

אך בשביל שתוכלו להיות רגועים ושלווים שהם נמצאים בידיים טובות, אז הפתרון הטוב ביותר עבורכם הוא לחפש פנסיון לכלבים או פנסיון לחתולים, תלוי בצורך שלכם, בו אתם יכולים להשאיר אותם למשך סוף השבוע או אפילו רק למשך השבת – ממש כמו מלון לכלבים וחתולים.

כמעט בכל יישוב אנחנו יכולים למצוא פנסיון לכלבים או פנסיון לחתולים, במקרים מסוימים אפילו מדובר על פנסיון אחיד שמחולק לשניים, כך שניתן לארח בו גם את אלה וגם את אלה. בפנסיון כזה אפשר למצוא חדרים בהם יכולים הכלבים והחתולים להתארח, בין אם זה למשך סופשבוע, שבת, וכן למשך תקופה יותר ארוכה. הם מקבלים שם אוכל ושתייה, יוצאים איתם לסיבובים ודואגים להם. אם חס וחלילה קורה משהו, דואגים ליידע אתכם בהקדם ובמקרים קיצוניים, לוקחים אותם אל וטרינר.

מה שחשוב לדעת זה כיצד בוחרים פנסיון לכלבים בשבת, מתי יש לעשות את זה ומה אנחנו צריכים לבדוק לפני שאנחנו מחליטים על מקום כזה או אחר להשאיר את הכלב או את החתול שלנו. אנחנו צריכים לזכור, בסופו של דבר, פנסיון הוא למעשה מלון לכלבים או לחתולים, אז נכון שהם לא אמורים לקבל את אותם תנאים שאנחנו מצפים להם בבית מלון אליו אנחנו הולכים, אך הם צריכים לקבל תנאים טובים בשביל ליהנות ובשביל שאנחנו נהיה רגועים.

מתי אנחנו צריכים לחפש פנסיון ומה אנחנו צריכים לבדוק לגביו
נתחיל משאלת הזמן. אם אנחנו יודעים שאנחנו לא מתכוונים להיות בבית בסוף שבוע או אפילו רק בשבת, רצוי שכבר בתחילת השבוע נתחיל לבדוק מקומות, נבקש הצעת מחיר ונודיע כבר ביום שלישי-רביעי שאנחנו מתכוונים להגיע ולהשאיר את הכלב או את החתול שלנו. אם זה עניין של רגע אחרון, תמיד אנחנו יכולים לבדוק אם קיים טלפון חירום אליו אפשר להתקשר ולבקש להגיע במיידי .
לגבי הדברים שאנחנו צריכים לבדוק על הפנסיון, הרי שעלינו לבחון את תנאי השטח, את תנאי השירות, מה בדיוק הכלב או החתול שלנו יקבל במקום, מי ידאג לו, מה הניסיון והרקע המקצועי של הצוות, כמה אנשים עובדים במקום וכן עם כמה כלבים או חתולים הוא יהיה באותו חדר ואילו הפעלות עושים להם.

בית ארז – פנסיון לכלבים וחתולים

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה